Müşteri Beklentilerini Nasıl Yönetirim?


Müşteri beklentilerini etkili bir şekilde yönetmek son derece önemlidir ya da iş ve kârlar acı çekebilir. Müşterilerin ne istediğini anlamak, çiftçi destek kredisi  ihtiyaçlarını karşılamada ilk adımdır. Müşteri beklentilerini yönetmenin en iyi yolu, ihtiyaç ve isteklerinin neler olduğunu araştırmak, bunları nasıl karşılayacağınızı ve stratejileri nasıl uygulayacağınızı planlamaktır.

Tüketici pazarlama araştırması, şirketlere, satın aldıkları ürün veya hizmetlerde belirli hedef pazarların bekledikleri yanıtları verir. Bir şirketin pazarlama departmanı, hedef pazarla ilgili tüketici araştırmalarını incelemelidir. Bir hedef pazar, belirli bir ürün veya hizmeti alma olasılığı en yüksek olan tüketici türleri anlamına gelir. Örneğin, basamaklı küvet tipi için hedef pazar yaşlı ve engelli insanlardır. Tüketicilerin ürünlerini ya da hizmetlerini istemeleri ya da onlara ihtiyaç duyabilecekleri iyi bir anlayışa sahip olarak, bir işletme, kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler mi  müşteri beklentilerini karşılayacak ya da hatta aşacak daha maliyet etkin bir reklam yaratabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Örgütsel Etkinlik Nedir?

Pazarlama ve Reklam Yönetimi İlişkisi Nedir?

Pazar Çekiciliği Nedir?