Müşteri Desteği Nedir?


Müşteri desteği, müşteri hizmetleri için bir başka terimdir. Bir müşteri için olumlu bir deneyim yaratan yöntemleri içerir. Bir işletmenin kârlı olabilmesi ve kârlı kalması için müşterilere ihtiyacı vardır ve müşteriler mutlu değilse, çiftçi destek kredisi
 tekrar işlerine daha fazla önem vermezler ve arkadaşlarının da işlerini korumasına izin vermeyebilirler. İyi müşteri desteği, müşteri sorularına ve şikayetlerine anında yanıt vermeyi, yapılan her sözü yerine getirmeyi, dinleme, yardımcı olma ve müşterinin deneyimine ekstra dokunuşlar eklemeyi içerir.

Müşteriler için, bir işletmenin sahip olabileceği sorular, yorumlar veya şikayetler yanıt vermediği zamandan daha az rahatsızlık vericidir. Herhangi bir kişiyle iletişim kurarken işletmelerin kullanabileceği genel kural, 24 saat içinde yazışmalarını iade etmektir. Yazışmaların niteliği ne olursa olsun, cevaplar her zaman kibar ve profesyonel tutulmalıdır. Nihai amaç, yeni bir müşteri kazanmak ya da bir hatayı düzeltmek ya da daha fazla bilgi sunarak eski bir tutmaktır.

İşletmeler ayrıca bir müşteriye bir söz verilirse, bunun saklanması gerektiğini de unutmamalıdır. Müşteriler, kendilerine bir şeyler vaat edildiğini her an hatırlamakta ve bu vaatlerin gerçekleşmesini beklemektedir. Bir türün ayrıntılı notlarını saklamak, bir işletme sahibinin her müşteriyle neyin tartışıldığını tam olarak hatırlamasına yardımcı olabilir. Müşteriler, detaylara gösterilen ilgiyi takdir edecek ve işi tekrar koruyacak veya başkalarına tavsiye edebilecek.

Müşterileri dinlemek kadar basit bir şey, iyi müşteri desteğini göstermenin başka bir yoludur. Müşteriler zor paralarını harcadıklarında, kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler mi? birilerinin kendi ihtiyaçlarını ve isteklerini düşündüklerini bilmek isterler. Bu aynı zamanda işletme sahibine müşterinin neyi aradığını ve nasıl yardımcı olabileceğine dair daha net bir resim sunabilir.

İnsanları gerçekten önemsemek, iyi müşteri desteğini göstermede uzun bir yol kat edebilir. Müşteriler, birilerinin kendileri ve refahları hakkında umursadığı gibi hissederler ve genelde buna iyi tepki verirler. Müşteriyi aradığı bir öğeye yönlendirmek, ürünle ilgili sorulara cevap vermek için zaman ayırmak veya stokta olmayan bir şey sipariş etmek, iyi müşteri desteğini göstermenin tüm yollarıdır.

Bir şey, bir müşterinin ürününe veya hizmetine ekstra bir şey eklemek için zaman ayırdığını bilerek, bir müşteriyle uzun süredir devam eder. Bu, bir müşterinin parası için katma değer kazanıyormuş gibi hissetmesine yardımcı olur. Büyük ya da pahalı bir şey yapmak gerekli değildir; Bir ürünün ek kullanımları hakkında bilgi sunma, bir miktar para biriktirme ve hala aradıkları şeyi bulma veya bir ürünle ilgili arka plan bilgileri verme gibi yollarla verme gibi şeyler müşteriye ekstra bir şey vermenin tüm yollarıdır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Örgütsel Etkinlik Nedir?

Pazarlama ve Reklam Yönetimi İlişkisi Nedir?

Pazar Çekiciliği Nedir?