Özel Yayıncılık nedir?



Özel yayıncılık, marka sadakati yaratmak ve güçlendirmek için kullanılan bir araçtır. Çok özel bir kitleye ve tüketici tipine hitap etmeyi amaçlayan dergiler, videolar, gazeteler ve broşürler gibi medya üretimini içerir. Özel yayıncılığın en iyi örneklerinden biri, bir uçuş dergisi, belirli bir havayolu şirketini kullanan kişileri hedeflemek amacıyla oluşturulan bir yayındır. çiftçi destek kredisi
Uçuş dergisi, pazarlamada özelleştirilmiş medyanın yayınlanmasının en eski örneklerinden biridir.

Bu tür pazarlama reklam değildir. Aslında, özel yayıncılık, reklam olarak algılanmadığından emin olmak için kendi yolunun dışına çıkar, böylece insanlar buna maruz kaldıklarında, onu güvenilir, bilgilendirici ve yararlı bir kaynak olarak görürler. Bu genellikle doğada bilgi veya editöryaldır. Örneğin, bir uçuş dergisi dergisinde, insanlar havayolunun özel bir ifadesi olmaksızın yiyecek önerileri, seyahat incelemeleri ve havayolu seyahati ile ilgili diğer içerikleri bulabilirler.

Birçok şirket mevcut müşterileri tutmak için özel yayıncılıktan yararlanmaktadır. Örneğin, bir otomobil şirketi, arabalarını satın alan, kullanımda olabilecek bilgileri veren ve değerli olduklarını ve şirket tarafından önemli görüldüğünü hatırlatan kişilere periyodik dergiler gönderebilir. Bu malzemeler ayrıca yeni müşteriler istemek için kullanılır. Örneğin, bir gıda ürünleri üreticisi, şirket ve ürünlerine ilgi duyma umuduyla marketlerde ücretsiz olarak temin edilen bir dergiyi yayınlayabilir.

Özel yayıncılığın inşası son derece özenle yapılır. Üretilen her medya parçası, tüketici güvenini ve inancını pekiştiren şirketle ilişkili yaşam tarzı, marka ve değer pazarlamasıyla uyumlu olmalıdır. Örneğin bir lüks otomobil şirketi, şirketin temel değerlerine aykırı olduğu için tutumlu bir yaşam tarzını teşvik eden içerik yayınlamaz. Benzer şekilde, bir aile filmi üreticisi, aile değerlerini güçlendiren özel yayınlamaya odaklanacaktır.

İnsanlar bazen “özel yayıncılık” terimini, kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler mi?
şiir kitapları veya sınıf okuyucular gibi özelleştirilmiş çalışmaların, bazen “makyaj yayıncılığı” olarak bilinen istek üzerine yayınlanmasını ifade etmek için kullanırlar. Daha doğru bir şekilde “kendini yayınlama” olarak bilinen bu tür yayınlar Birisinin hazırladığı malzemeyi almak ve onu sınırlı bir pazara satmak için yayınlamaktan ibarettir. Kendini yayınlama ve özel yayıncılık arasındaki ayrım, kendi çalışmalarını tanıtmak ve dağıtmakla ilgilenen bireylerin kendi yayınlarını kullanırken, marka bilinirliği ve müşteri sadakatine odaklanan şirketler özel yayıncılıkla uğraşmalarıdır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Örgütsel Etkinlik Nedir?

Pazar Çekiciliği Nedir?

Para İade Garantisi Nedir?