Paylaşılan Office alanı nedir?
Paylaşılan
ofis alanı, evden çalışmak istemeyen bir şube veya girişimci için hızlı kurulum
için hazır, tam donanımlı ve mobilyalı ofisleri ifade eder. Ayrıca iş merkezi
ve yönetici süiti olarak da bilinen bu tesisler posta, telefon ve internet
hizmetleri vermektedir. Ofis alanının paylaşılması, geleneksel ofis
kiralarından daha düşük maliyetle çiftçi destek kredisi
profesyonel tesisler sağlayabilir ve hatta aynı düzenlemeyi
kullanan diğer kişilerin dış giriş ve yönlendirmelerine olanak tanır.
Paylaşılan çok sayıda ofis alanı düzenlemeleri arasında
fotokopi makineleri ve faks makineleri, ofis mobilyaları ve resepsiyonist ve
posta hizmetleri gibi iş ekipmanı bulunmaktadır. Bazıları konferans odası erişilebilirliği,
teslimat veya yayınlama hizmetleri ve diğer olanaklar sunmaktadır. Bu tip
ofislerdeki kiralamalar genellikle altı aydan 12 aya kadar olup, bazıları üç
aylık seçenekler sunmaktadır.
Diğer bir paylaşılan ofis alanı türü, fazla ofis alanı olan
bir şirketten veya işyerinden küçük bir alan kiralamayı içerir. Bu subleasing
için karşılaştırır. Bu tür bir durumda, bir birey veya işletme, potansiyel
olarak tek bir masa alanı veya başka bir şirketin daha büyük bir alanı içinde
bir grup ofis kiralayabilir. Genellikle, kiralayanlar ortak konferans
salonları, mutfak alanları ve kiralama işleriyle diğer tesisleri paylaşırlar.
Benzer bir tür paylaşılan ofis durumu, çalışmak üzere ofise
geldiklerinde telecommuters için kullanılabilir. Masa, telefon ve ekipman
sadece çalışma dönemi içindir ve diğer zamanlarda başkaları tarafından
kullanılır. Bu durum tamamlayıcı iş türleri için iyidir; Örneğin, farklı bir
uzmanlığa sahip başka bir tıp uzmanıyla bir sağlık profesyonel paylaşım alanı.
Bu tür bir düzenlemede kiracının sekretarya veya diğer hizmetlerden yararlanma
olasılığı daha düşüktür. Paylaşılan alanı sağlayan firmanın avantajı, fazla
alan için masrafları karşılamanın hızlı ve ucuz bir yol olmasıdır.
Bu tür
paylaşılan ofis alanlarından herhangi biri, destek personeli için daha az
ihtiyaç, her şey dahil aylık ücretler ve hızlı doluluk gibi avantajlar sunar. kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler
mi?
Bu düzenleme özellikle küçük işletme sahipleri ve başlangıç
şirketleri için caziptir. Bu düzenlemeler, ekipman ve mobilya için büyük bir
sermaye harcaması gerektirmez. Paylaşılan bir çalışma alanını seçerken,
geleneksel bir ofis alanı kiralıyor olsaydınız aynı tür sorunları düşünün:
site, diğer kiracılar ve sözleşme.
Yorumlar
Yorum Gönder