Paylaşılan Office alanı nedir?



Paylaşılan ofis alanı, evden çalışmak istemeyen bir şube veya girişimci için hızlı kurulum için hazır, tam donanımlı ve mobilyalı ofisleri ifade eder. Ayrıca iş merkezi ve yönetici süiti olarak da bilinen bu tesisler posta, telefon ve internet hizmetleri vermektedir. Ofis alanının paylaşılması, geleneksel ofis kiralarından daha düşük maliyetle çiftçi destek kredisi
profesyonel tesisler sağlayabilir ve hatta aynı düzenlemeyi kullanan diğer kişilerin dış giriş ve yönlendirmelerine olanak tanır.

Paylaşılan çok sayıda ofis alanı düzenlemeleri arasında fotokopi makineleri ve faks makineleri, ofis mobilyaları ve resepsiyonist ve posta hizmetleri gibi iş ekipmanı bulunmaktadır. Bazıları konferans odası erişilebilirliği, teslimat veya yayınlama hizmetleri ve diğer olanaklar sunmaktadır. Bu tip ofislerdeki kiralamalar genellikle altı aydan 12 aya kadar olup, bazıları üç aylık seçenekler sunmaktadır.

Diğer bir paylaşılan ofis alanı türü, fazla ofis alanı olan bir şirketten veya işyerinden küçük bir alan kiralamayı içerir. Bu subleasing için karşılaştırır. Bu tür bir durumda, bir birey veya işletme, potansiyel olarak tek bir masa alanı veya başka bir şirketin daha büyük bir alanı içinde bir grup ofis kiralayabilir. Genellikle, kiralayanlar ortak konferans salonları, mutfak alanları ve kiralama işleriyle diğer tesisleri paylaşırlar.

Benzer bir tür paylaşılan ofis durumu, çalışmak üzere ofise geldiklerinde telecommuters için kullanılabilir. Masa, telefon ve ekipman sadece çalışma dönemi içindir ve diğer zamanlarda başkaları tarafından kullanılır. Bu durum tamamlayıcı iş türleri için iyidir; Örneğin, farklı bir uzmanlığa sahip başka bir tıp uzmanıyla bir sağlık profesyonel paylaşım alanı. Bu tür bir düzenlemede kiracının sekretarya veya diğer hizmetlerden yararlanma olasılığı daha düşüktür. Paylaşılan alanı sağlayan firmanın avantajı, fazla alan için masrafları karşılamanın hızlı ve ucuz bir yol olmasıdır.

Bu tür paylaşılan ofis alanlarından herhangi biri, destek personeli için daha az ihtiyaç, her şey dahil aylık ücretler ve hızlı doluluk gibi avantajlar sunar. kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler mi?
Bu düzenleme özellikle küçük işletme sahipleri ve başlangıç ​​şirketleri için caziptir. Bu düzenlemeler, ekipman ve mobilya için büyük bir sermaye harcaması gerektirmez. Paylaşılan bir çalışma alanını seçerken, geleneksel bir ofis alanı kiralıyor olsaydınız aynı tür sorunları düşünün: site, diğer kiracılar ve sözleşme.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Örgütsel Etkinlik Nedir?

Pazar Çekiciliği Nedir?

Para İade Garantisi Nedir?