Pazarlama ve Reklam Yönetimi İlişkisi Nedir?



Pazarlama ve reklamcılık yönetimi, her ikisi de mal ve hizmetlerin tanıtımına ve satışına atıfta bulundukları için ilgili kavramlardır. İki kavram birbiriyle ilişkili olsa da, ikisi de satış sürecinin farklı yönlerini ele alırlar. Pazarlama, malların ve hizmetlerin satışında yer alan taktiklere ve temel stratejilere yöneliktir. Reklam yönetimi, çiftçi destek kredisi
bir şirketin ürün ve hizmetlerini satmak için kullandığı pazarlama stratejisinin bir parçasıdır.

Pazarlama ve reklam yönetimi arasındaki ilişkiye dair bir örnek, reklam yönetimi kullanımıyla ilgili çeşitli pazarlama taktikleri örneğinde görülebilir. Popüler bir pazarlama taktiği, malları veya hizmetleri satışa sunmaktır. Satış, malın veya hizmetin normal fiyatının belirtilen bir oranda azaltılması olabilir. Böyle bir satış veya fiyat indirimi tüketicilere bildirilmelidir. Çeşitli reklam ortamlarının kullanımıyla şirket, bu kelimeyi yayabilir ya da satış bilincini yaratabilir. Bu reklam, mağazaların önünde, kataloglar ya da haftalık haber bültenleri aracılığıyla, İnternet üzerinden, radyo ya da televizyon yoluyla, parlak satış işaretleri şeklinde olabilir. Pazarlama taktiği hakkında kelime edinme süreci reklamcılıktır.

Pazarlama ve reklam yönetimi arasındaki diğer bir ilişki, diğer pazarlama taktikleri türlerini tanıtmak için reklam kullanımında görülebilir. Örneğin, reklâm stratejisinin bir parçası olan belirtilen bir koşulu yerine getirmek için bir çekiliş çekilişini veya bir para ödülü sunan promosyonu tanıtmak için reklam kullanılabilir. Reklam ayrıca, satın alınabilecek tek bir pazarlama taktiği gibi teklifleri tanıtmak için de kullanılabilir. Bu pazarlama taktiklerini desteklemek için reklam kullanımının yönetilmesi, kullanılacak ortamın türü, reklam bütçesinin ne kadar olacağı ve reklamın hangi sıklıkta yayınlanacağı gibi kararları içerir.

Pazarlama ve reklam yönetiminde bütçenin miktarının dikkate alınması, bir televizyon reklamının asal bir zamanda yayınlanıp yayınlanmayacağı ve pahalı popüler aktörlerin ve aktrislerin kullanılıp kullanılmayacağı gibi faktörleri içerir. Televizyon reklamı üretiminin kapsamı da önemlidir çünkü pahalı üreticiler ve yönetmenler, çok sayıda ekstra kullanımkredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler mi?
ve reklam için bir yer temin etmek daha fazla para demektir. Basılı ilanlar için, pahalı renkli bir ön sayfa reklamı alma kararı, merkezi bir yayılıma geçme veya daha az pahalı bir alternatif sayfa alma, reklam yönetiminin bir parçasıdır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Örgütsel Etkinlik Nedir?

Pazar Çekiciliği Nedir?

Para İade Garantisi Nedir?