Paralel Çalışma Nedir?
Paralel
çalışma, iki iş sistemi uygulamasına başvurur - genellikle eski bir sistem ve
onun yerine yeni değiştirme - çalışma tarafı, bir değişim döneminde aynı
görevde yan yana. Bu süre, yeni sistemin, eski sistemin sonuçlarına göre
karşılaştırmaya izin vererek düzgün çalışmasını sağlar. Yeni şeyler yapma
yönteminin etkili olduğu kanıtlandıktan sonra, eski metot jettison edilebilir
ve paralel çalışma süresi tamamlanabilir. Paralel çalışma ifadesi, çiftçi destek kredisi
bir işletmenin bilgi teknolojisi işlemlerinin bir kısmının
yeni bir sisteme geçirilmesi sürecine veya yeni bir personele geçiş sırasında
önceki personelin gemide kaldığı insan kaynakları departmanlarının tercih
ettiği tekniğe atıfta bulunabilir.
İş dünyasında bir değişim gerçekleştiği zaman, operasyonun
yeni yönlerinin eskilere göre nasıl performans göstereceğine dair bazı
belirsizlikler vardır. Durum böyle olunca, iş liderleri bu belirsizlikle
mücadele etmenin yollarını arıyor ve operasyonel geçiş dönemlerinde bile
işlerin düzgün bir şekilde yürümesini sağlıyor. Bunu yapmanın bir yolu, eski ve
yeninin bir geçiş dönemi boyunca aynı görevde yan yana çalışmasına izin veren
paralel koşma tekniğidir.
Bir işletme, paralel çalışmayı kurarak, yeni
inisiyatiflerinin operasyonların kısa vadede sorunsuz çalışmasına izin
vermesini sağlayabilir. Bu teknik, değişimin uzun vadeli etkileri ile ilgili
değildir. İş akışında, eski yöntemlerin yerini alacak yeni yöntemler olduğundan
herhangi bir kesinti olmadığından emin olmanın bir yolu. Kademeli bir geçiş ve
eski standardın yanı sıra yeni uygulama ile birlikte, değişimin fizibilitesi
hakkındaki tüm şüpheler de düşünülebilir.
Paralel koşuya bir örnek olarak, bir mülkiyet
değişikliğinden dolayı, kendi çalışanlarını bir şeyler yapmak için getirmek
isteyen bir şirket hayal edin. Yeni personelin operasyonun günlük temellerini
bilmemesi durumunda, bu değişikliği bir an önce yapmak sorun yaratabilir. Bu
nedenle, yeni kadro, eski personeli normal işlerini yapmak için belirli bir
süre için yerinde tutabilirken, yeni personel onları gölgelemekte ve ihtiyaç
duydukları eldeki tecrübeyi elde etmektedir. Yeni personelin sonuçları, eski
personelin sonuçlarına verimlilik ve gerekli operasyonel görevler açısından
eşleştiğinde, eski personel bırakılabilir.
Çoğu
işletme, paralel çalışan teoriyi, yeni bilgisayarkredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler
mi?
yazılımının, gerekli görevleri yerine getirebildiğinden emin
olmak için bir yol olarak kullanır. Eski yazılım ve yeni yazılım, işten gelen
aynı girdileri alır. Bir süre geçtikten sonra, iki yazılım programından elde
edilen çıktılar, işlevsellik, verimlilik veya üretkenlikten ödün vermeden uygun
bir geçiş yapılabildiğinden emin olmak için karşılaştırılabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder