Paralel Çalışma Nedir?



Paralel çalışma, iki iş sistemi uygulamasına başvurur - genellikle eski bir sistem ve onun yerine yeni değiştirme - çalışma tarafı, bir değişim döneminde aynı görevde yan yana. Bu süre, yeni sistemin, eski sistemin sonuçlarına göre karşılaştırmaya izin vererek düzgün çalışmasını sağlar. Yeni şeyler yapma yönteminin etkili olduğu kanıtlandıktan sonra, eski metot jettison edilebilir ve paralel çalışma süresi tamamlanabilir. Paralel çalışma ifadesi, çiftçi destek kredisi
bir işletmenin bilgi teknolojisi işlemlerinin bir kısmının yeni bir sisteme geçirilmesi sürecine veya yeni bir personele geçiş sırasında önceki personelin gemide kaldığı insan kaynakları departmanlarının tercih ettiği tekniğe atıfta bulunabilir.

İş dünyasında bir değişim gerçekleştiği zaman, operasyonun yeni yönlerinin eskilere göre nasıl performans göstereceğine dair bazı belirsizlikler vardır. Durum böyle olunca, iş liderleri bu belirsizlikle mücadele etmenin yollarını arıyor ve operasyonel geçiş dönemlerinde bile işlerin düzgün bir şekilde yürümesini sağlıyor. Bunu yapmanın bir yolu, eski ve yeninin bir geçiş dönemi boyunca aynı görevde yan yana çalışmasına izin veren paralel koşma tekniğidir.

Bir işletme, paralel çalışmayı kurarak, yeni inisiyatiflerinin operasyonların kısa vadede sorunsuz çalışmasına izin vermesini sağlayabilir. Bu teknik, değişimin uzun vadeli etkileri ile ilgili değildir. İş akışında, eski yöntemlerin yerini alacak yeni yöntemler olduğundan herhangi bir kesinti olmadığından emin olmanın bir yolu. Kademeli bir geçiş ve eski standardın yanı sıra yeni uygulama ile birlikte, değişimin fizibilitesi hakkındaki tüm şüpheler de düşünülebilir.

Paralel koşuya bir örnek olarak, bir mülkiyet değişikliğinden dolayı, kendi çalışanlarını bir şeyler yapmak için getirmek isteyen bir şirket hayal edin. Yeni personelin operasyonun günlük temellerini bilmemesi durumunda, bu değişikliği bir an önce yapmak sorun yaratabilir. Bu nedenle, yeni kadro, eski personeli normal işlerini yapmak için belirli bir süre için yerinde tutabilirken, yeni personel onları gölgelemekte ve ihtiyaç duydukları eldeki tecrübeyi elde etmektedir. Yeni personelin sonuçları, eski personelin sonuçlarına verimlilik ve gerekli operasyonel görevler açısından eşleştiğinde, eski personel bırakılabilir.

Çoğu işletme, paralel çalışan teoriyi, yeni bilgisayarkredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler mi?
yazılımının, gerekli görevleri yerine getirebildiğinden emin olmak için bir yol olarak kullanır. Eski yazılım ve yeni yazılım, işten gelen aynı girdileri alır. Bir süre geçtikten sonra, iki yazılım programından elde edilen çıktılar, işlevsellik, verimlilik veya üretkenlikten ödün vermeden uygun bir geçiş yapılabildiğinden emin olmak için karşılaştırılabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Örgütsel Etkinlik Nedir?

Pazarlama ve Reklam Yönetimi İlişkisi Nedir?

Pazar Çekiciliği Nedir?